Bucureşti, 7 iunie 2007
– O cifră de afaceri de peste 50 de milioane de euro înregistrată anul trecut, în creştere cu 29% faţă de 2005, cu un profit de 5% şi o echipă de 134 de specialişti. Acesta este bilanţul companiei Schneider Electric România, la împlinirea a zece ani de prezenţă pe piaţa locală.
Datorită unei reţele puternice de distribuitori oficiali şi a politicilor de parteneriat, Schneider Electric România şi-a întărit poziţia pe piaţă şi şi-a îmbogăţit constant oferta de servicii destinată clienţilor locali. La împlinirea a zece ani de experienţă românească, Schneider Electric Romania a deschis primul Centru Suport Clienţi dedicat utilizatorilor din domeniu, a modernizat Centrul de Pregatire Profesională şi a creat un nou web-site, primul site despre instalaţiile electrice din locuinţe, dezvoltat de o companie de profil pentru consumatorii din România.
Centrul Suport Clienţi funcţionează din ianuarie 2007, fiind un nou departament creat pentru a răspunde rapid şi precis solicitărilor consumatorilor de natură tehnică, logistică, comercială sau administrativă. Înfiinţarea acestui departament este parte integrantă a unui program global al companiei, dedicat creşterii satisfacţiei clienţilor noştri, astfel încât Schneider Electric să devină referinţa pieţei în această privinţă.
Până acum s-au înregistrat aproximativ 2.000 de solicitări de natură comercială, logistică, tehnică sau legate de servicii post-vânzare iar rata de rezolvare a acestor solicitări este de peste 80% într-un interval de maxim 24 de ore.
Centrul Suport Clienţi este disponibil pentru fiecare persoană, fie client direct sau client al partenerilor noştri, folosindu-se orice mijloc de comunicare: telefon, e-mail, fax, site-ul oficial sau vizite la sediul din Bucureşti. Mai mult de 70% dintre cazuri au fost preluate prin telefon la numarul 021 203 06 06 sau la dresa de e-mail:
ro-csc@ro.schneider-electric.com.
Anticipând cerinţele clienţilor, Schneider Electric România a lansat în aprilie 2007 website-ul www.casa.schneider-electric.ro, un site dezvoltat pentru utilizatorii din România. Site-ul este conceput cu scopul de a oferi publicului larg informaţii despre instalaţia electrică din locuinţă, precum şi recomandări acordate specialiştilor în instalaţii electrice. “Ne dorim ca acest instrument de informare să fie de ajutor celor interesaţi să afle mai multe informaţii despre produse sau siguranţa instalaţiilor electrice, soluţii pentru locuinţe, precum şi informaţii utile specialiştilor, grupate în secţiunea Profi Center”, a declarat Antoine Baveux, director de marketing al Schneider Electric România.
Centrul de Pregătire Profesională, înfiinţat în anul 2000, a înregistrat anul trecut un număr de peste 600 de persoane care au absolvit cursurile sale, iar în 2007 există deja 300 de persoane care au participat la aceste cursuri. Începând din septembrie 2006 există o nouă locaţie modernă, situată în sediul central al Schneider Electric România, unde se desfăşoară cursurile de pregătire profesională, accesibile tuturor partenerilor Schneider Electric.