Royal Philips Electronics creşte siguranţa autovehicolelor şi confortul şoferilor prin lansarea unui nou chip dedicat măsurării directe a presiunii şi identificarea pneurilor autovehicolelor, consolidând poziţia Philips ca lider în tehnologia conectivităţii fără fir şi ca lider pe piaţă în tehnologia RFID Passive Keyless Entry în domeniul auto. Noul chip de condiţionare a semnalului va creşte siguranţa în maşină comunicând dacă presiunea pneurilor este la nivelul corect şi va creşte confortul şoferilor prin reducerea necesităţii de a controla manual presiunea pneurilor.
Sistemele de Monitorizare a Presiunii Pneurilor (SMPP) directe sau indirecte vor deveni o caracteristică standard pe maşini în următorii zece ani şi sunt cerute de legea Statelor Unite începând cu anul 2004. Măsurarea directă oferă o indicare mai precisă a presiunii pneurilor decât este posibil prin folosirea unui sistem de măsurare indirectă, cu avantajul că semnalul este întotdeauna disponibil, chiar şi când vehiculul este parcat. Chip-ul Philips de condiţionare a semnalului – P2SC – oferă legătura dintre modulul pneului şi interfaţa şoferului, permiţând o avertizare timpurie a şoferului cu privire la presiunea incorectă a pneului. Legătura fără fir a soluţiei chip-ului P2SC foloseşte tehnologia industrială revoluţionară realizată de Philips – Passive Keyless Entry RFID – şi este deja testată şi calificată pentru utilizare în domeniul auto.
Chip-ul Philips P2SC oferă activare la joasă frecvenţă şi retur la înaltă frecvenţă, permiţând sistemului să “întrebe” fiecare pneu în legătură cu presiunea şi poziţia sa şi să retransmită informaţia la şofer. Fiecare pneu este “activat” de fiecare dată când se porneşte motorul – pentru a-i oferi şoferului informaţii cu starea pneurilor înainte de a începe să conducă. În timpul mersului, un model de activare asigură pentru şofer actualizări regulate ale situaţiei. În cazul unei scăderi bruşte a presiunii, pneul va transmite automat această informaţie la şofer fără ca mai întâi să fie activat. Şoferul va fi avertizat cu privire la presiunea pneului prin diferite sisteme, cum ar fi o iconiţă la bord. Chipul Philips P2SC foloseşte frecvenţă joasă de activare pentru a identifica automat emiţătorul corect al roţii, chiar şi după ce s-a schimbat poziţia pneului după o operaţiune de întreţinere. Aceasta face ca să se economisească timpul de reprogramare aşa cum se întâmplă în cazul altor sisteme după ce s-a rotit pneul sau când este montat unul nou. Chip-ul de condiţionare a semnalului, care este montat direct pe marginea pneului, este atestat pentru utilizarea în mediul auto sever. Chip-ul poate rezista la şocuri de până la 2000G şi temperaturi de până la 175°Celsius.
Philips creşte siguranţa autovehicolelor
238
Articol anterior