150℃ MLCC − Soluție pentru sisteme de propulsie la temperaturi înalte

În acest articol vom analiza motivele pentru care sistemul de propulsie ICE operează într-un mediu cu temperaturi ridicate și care parte a managementului termic al sistemului de propulsie EV este un aspect cheie de proiectare de care trebuie să se țină seama.

by gabi

Politicile de reducere a emisiilor de carbon afectează toate industriile. Piața automobilelor va fi inevitabil afectată, pe măsură ce se îndreaptă cu pași repezi spre un mediu electric și mai ecologic.

Convertoarele de putere de înaltă tensiune sunt esențiale pentru sistemele de propulsie EV, având în vedere că HEV (vehicul electric hibrid) este dezvoltat în paralel cu sistemul de propulsie ICE (motor cu ardere internă).

Dispozitivele MLCC X8L și X8G de la Samsung Electro-Mechanics garantează o fiabilitate ridicată într-un mediu cu temperaturi extreme.

Aplicații pentru semiconductori de putere (SiC) și cerințe de MLCC-uri pentru temperaturi înalte

Autonomia mașinilor electrice este limitată de capacitatea bateriei. Ce schimbări ar fi necesare pentru a crește autonomia? Răspunsul este simplu; trebuie să îmbunătățim capacitatea bateriei și MPGe (km/kW).

Cu toate acestea, atunci când capacitatea bateriei crește, timpii de încărcare cresc, de asemenea, ceea ce reprezintă un inconvenient pentru șoferi, iar acest aspect trebuie rezolvat. Producătorii de automobile continuă să dezvolte și să îmbunătățească sistemele de încărcare rapidă pentru a reduce aceste neplăceri. Pentru a reduce timpii de încărcare, există 2 opțiuni. Prima este creșterea tensiunii de încărcare, iar cea de-a doua este creșterea capacității (kW) a unui încărcător pentru vehicule electrice (OBC − On Board Charger).

Tipul de semiconductor de putere pe care îl selectați pentru circuit joacă, de asemenea, un rol important pentru a permite un sistem de alimentare eficient. MOSFET-urile SiC sunt utilizate pe scară largă în cazul convertoarelor DC/DC pentru grupul motopropulsor auto, care ajută la îmbunătățirea densității de putere prin creșterea frecvenței și a tensiunii. Aplicațiile circuitelor de mare putere, cum ar fi OBC-urile și invertoarele, generează căldură, ceea ce duce în cele din urmă la probleme de management termic.

Sistemele de răcire au fost proiectate pentru a rezolva problemele termice cauzate de căldura generată de semiconductorii de putere.

Acesta este motivul pentru care sunt necesare MLCC-uri de înaltă temperatură, de 150℃, nu numai în sistemele de propulsie ale motoarelor cu combustie internă, ci și în sistemele de propulsie ale vehiculelor electrice.

Grupul motopropulsor și electrificarea la temperaturi ambientale ridicate

Există, de asemenea, obstacole neașteptate în creșterea rapidă a pieței EV, de exemplu, oferta de baterii care nu poate ține pasul cu cererea. În consecință, producătorii de echipamente originale la nivel mondial au constatat o penurie de minerale care se folosesc în baterii astfel încât prețurile au crescut.

În paralel, cererea pentru ICE și HEV a rămas constantă și coexistă cu piața BEV (Battery Electric Vehicle). Până în prezent, tendința de dezvoltare tehnică a grupului motopropulsor ICE s-a axat pe îmbunătățiri precum performanța de conducere, consumul de combustibil și reducerea emisiilor de gaze.

Pentru a reduce emisiile și pentru a îmbunătăți consumul de combustibil, trebuie redusă sarcina motorului.

Puterea motorului cu combustie acționează transmisia pentru a deplasa un vehicul, iar puterea suplimentară este distribuită printr-o conexiune auxiliară cu curea.

Puterea motorului este distribuită suplimentar către alternator, pompa de ulei (direcție, transmisie etc.), pompa de apă și compresorul de aer condiționat.

În cele din urmă, toate aceste dispozitive acționate mecanic trebuie să reducă consumul de benzină, iar pentru a rezolva această problemă, dispozitivele respective sunt înlocuite cu alternative electrice. Sunt necesare componente electrice suplimentare, cum ar fi un ECU și senzori și, deoarece sunt plasate în compartimentul motorului, acestea sunt expuse la temperaturi ridicate. În general, mediul unui sistem de propulsie ICE funcționează la temperaturi ridicate. Tipic, un sistem de evacuare radiază căldură care depășește 587°C, iar uleiul de motor și uleiul de transmisie au o temperatură de aproximativ 148°C, ceea ce se adaugă la mediul general cu temperaturi ridicate.

Luând în considerare aceste aspecte, producătorii și furnizorii de echipamente originale și furnizorii oferă un profil de funcționare, care reprezintă sarcina de temperatură a unui vehicul. Este esențial să se selecteze componentele adecvate ținând cont de temperatura de funcționare a mediului în care este utilizat un produs.

150 MLCC − Capacitanță MLCC mai mare la temperaturi ridicate

Temperatura și tensiunea sunt factori care afectează durata de viață a unui MLCC.

Un MLCC de 150℃ nu numai că garantează fiabilitatea la temperaturi ridicate, dar oferă și o capacitanță mai mare.

Capacitoare SEMCO 150 ℃ MLCC pentru domeniul auto

Vă prezentăm MLCC-ul nostru de 150℃ care garantează fiabilitatea la temperaturi ridicate. Puteți găsi informații suplimentare și detalii despre gama noastră de produse pe site-ul nostru web.

Samsung Dimensiune (mm) Capacitate
(Tensiune)
Temperatură Fișă de date Cumpărați mostre
CL32E475KCIVPNE 1210inch (3225mm) 4.7uF (100V) X8L (150℃)
CL21E475KLBVPNE 0805inch (2012mm) 4.7uF (35V) X8L (150℃)
CL21M106KOBVPNE 0805inch (2012mm) 10uF (16V) X8M (150℃)
CL10E224KB8VPNC 0603inch (1608mm) 220nF (50V) X8L (150℃)

Samsung Electro-Mechanics
www.samsungsem.com

S-ar putea să vă placă și

Adaugă un comentariu