Farnell își stabilește prioritățile strategice pentru anul 2022

by donpedro

Farnell, o companie Avnet și distribuitor global de componente, produse și soluții electronice, a lansat o nouă campanie de servicii pentru clienți pentru a-și promova prioritățile strategice pentru 2022.

Impactul pandemiei COVID-19, precum și alți factori externi au schimbat rapid peisajul din domeniul electronic și, la începutul noului an, președintele Farnell, Chris Breslin, reafirmă angajamentul companiei de a răspunde nevoilor clienților și de a oferi cele mai bune servicii de distribuție a produselor electronice:

“Industria electronică și activitatea Farnell nu au fost imune la provocările globale din ultimele 24 de luni, deoarece pandemia COVID-19 a exercitat presiuni uriașe asupra clienților, furnizorilor și angajaților noștri” a declarat Chris Breslin, președintele Farnell.

“Am avut multe motive de mândrie în această perioadă dificilă, începând cu accelerarea comenzilor medicale în sprijinul profesioniștilor din prima linie a asistenței medicale și terminând cu trecerea armonioasă la munca desfășurată de la distanță pentru angajații noștri. Cu toate acestea, recunoaștem, de asemenea, necesitatea de a continua să ne îmbunătățim oferta de servicii pentru clienți” a continuat Breslin.

“Pe măsură ce mediul nostru de afaceri s-a schimbat rapid, am reevaluat fiecare etapă a procesului de asistență pentru a ne asigura că experiența clienților a fost optimizată. Timp de 83 de ani, Farnell a fost mai mult decât un distribuitor, a fost un partener pentru clienții săi, lucrând neobosit pentru a-i sprijini în depășirea provocărilor lor.” Chris Breslin a subliniat că “Acest parteneriat de lucru solid rămâne obiectivul nostru pentru acest an, caracterizat de noi provocări și oportunități.”

Clienții nu caută doar partenerul lor de distribuție pentru a le satisface nevoile. Partenerul de distribuție trebuie să dispună de funcții de asistență stabile și dinamice pentru a face față piețelor de afaceri provocatoare și în continuă evoluție. Chris Breslin precizează că Farnell se concentrează asupra a trei priorități strategice cheie pentru 2022, acestea permițând companiei să susțină cât mai bine nevoile clienților de astăzi și de mâine. Punctele centrale vor fi transformarea digitală, adaptabilitatea și îmbunătățirea asistenței pentru clienți.

Transformarea digitală

“Impactul pandemiei COVID-19 a accelerat tendința către comerțul digital. Marea majoritate a clienților Farnell își încep călătoria online și peste 70% dintre aceștia își finalizează tranzacția pe o platformă digitală. În ultimul an, Farnell a implementat sute de îmbunătățiri, inclusiv creșterea vitezei la nivel de industrie pentru site-urile sale globale. Farnell este bine poziționată ca o afacere digitală și face investițiile necesare pentru a oferi una dintre cele mai bune experiențe digitale din industrie.”

Adaptabilitate

“Farnell a devenit o afacere din ce în ce mai flexibilă, cu echipe globale, care acoperă o varietate de domenii, capabile să răspundă și să reacționeze rapid la un peisaj în schimbare și la modificările ulterioare ale nevoilor clienților. În 2022, clienții Farnell vor simți efectele benefice ale mai multor decizii de investiții strategice pe care compania le-a luat în ultima perioadă începând cu 2019, cum ar fi un centru de distribuție de ultimă generație complet operațional și o gamă de produse extinsă la peste 1 milion, inclusiv 250.000 de noi componente până în vara anului 2022.”

Asistență îmbunătățită pentru clienți

“Scopul Farnell a fost întotdeauna să ajute clienții să-și rezolve problemele, nu doar să le vândă componente. Am văzut cum clienții noștri și-au schimbat modul de lucru; cerințele față de Farnell ca partener de distribuție s-au schimbat în consecință. Procesele noastre de asistență multicanal pentru clienți sunt revizuite și îmbunătățite în mod constant pentru a ne asigura că răspund nevoilor clienților, oricare ar fi acestea în 2022 și dincolo de această dată” a concluzionat Breslin.

Aflați cum Farnell vă poate susține activitatea aici.

Farnell

S-ar putea să vă placă și