Toshiba lanseazǎ noul pre-driver IC pentru motorul fǎrǎ perii din sistemele de servodirecție electricǎ (EPS)

by donpedro

6782A_HRESToshiba a lansat noul pre-driver IC pentru motorul fără perii utilizat în sistemele de servodirecție electricǎ (EPS). Caracteristicile TB9081FG au ȋmbunǎtǎțit fiabilitatea iar circuitele de detectare a defecțiunilor permit un nivel ridicat de siguranță în funcționare [1]. Cu sistemele critice de siguranță auto cum ar fi EPS, necesare acum pentru a îndeplini cerințele ASIL-D [2], un standard industrial conceput pentru a minimiza riscul de erori de sistem, este vital pentru aceste dispozitive sǎ ofere o redundanțǎ cuprinzǎtoare și protecția sistemelor. Noul TB9081FG integrează numeroase funcții de protecție, inclusiv circuite pre-driver trifazate[3], circuite pre-driver cu relee de protecție[3], circuite de detectare a curentului la motor[4], plus diverse circuite adiționale pentru detectarea defectelor latente. Un circuit de diagnozǎ inițial pentru sesizarea defectelor latente ȋn circuitele de detectare a defectelor este de asemenea ȋncorporat pentru a furniza nivele mai mari ale siguranței ȋn funcționare.

Toshiba a efectuat o serie de analize de siguranță funcțională pentru a simula diferite erori de sistem și va furniza clienților documentație, cum ar fi FMEDA [5], pentru a sprijini analiza siguranței și proiectarea. Circuitele pre-driver realizate cu relee de siguranțǎ comandǎ releul semiconductor ȋntre motor și MOSFET (driver) și ȋntre partea de alimentare cu energie și MOSFET (driver). Circuitele pre-driver realizate cu relee de siguranțǎ au ȋn total cinci canale, trei pentru partea motorului și douǎ pentru partea de alimentare cu energie. Ambele au dedicate terminale de intrare făcând posibil controlul independent.

Disponibil ȋn capsulă LQFP64, TB9081FG mǎsoarǎ 12.0mm x 12.0mm x 1.6mm.

 

[1 ]Standardele de funcționare bazate pe siguranțǎ cautǎ sǎ minimizeze riscurile cauzate de erori de sistem. Certificarea ISO26262 pentru sistemele electrice și electronice (E / E) recunoaște că procesele sau produsele unei companii care sunt utilizate in aplicații auto îndeplinesc criteriile stricte stabilite în standard și oferă terțelor pǎrți un mijloc independent de evaluare a capacităților unui potențial furnizor.

[2] ASIL: Nivel de integritate al siguranței auto

[3] Pre-drivere control MOSFET acționare motor

[4] Conversia curentului de motor ȋn tensiune și ieșirea la MCU (Unitate micro controler)

[5] FMEDA: Moduri de eșec, efecte și diagnosticarea analizelor

www.toshiba.semicon-storage.com

S-ar putea să vă placă și