SBR-LS – Receiver GPS Sensor-Based cu motor de poziţionare ANTARIS™

by donpedro

Receiver-ul GPS Sensor-Based (SBR-LS) de la u-blox conţine motorul GPS ANTARISTM şi permite poziţionarea cu acurateţe în zonele în care recepţia GPS este restrânsă (tunele, parcări subterane sau închise). SBR-LS este soluţia ideală pentru navigarea auto, stabilirea locaţiei, managementul flotelor şi pentru sistemele de taxare bazate pe GPS pentru care este necesară o acoperire 100% a drumurilor.

Descriere

Receiverele GPS Sensor-based suplimentează informaţiile GPS cu cele obţinute prin procesarea unui semnal generat de un giroscop şi a unor pulsuri primite de la un kilometraj pentru a reconstrui ruta parcursă pe perioadele lungi de absenţă a semnalelor GPS. În funcţie de calitatea semnalelor GPS disponibile, poziţia poate fi calculată cu precizie cu algoritmul Enhanced Kalman Filter (EKF) de la u-blox prin compararea semnalelor GPS cu cele primite de la senzori.
În comparaţie cu receiverele GPS standard, SBR-LS oferă avantaje semnificative în următoarele domenii de aplicaţii:
În sistemele de navigare pentru vehicule (indică cu acurateţe şi în timp optim direcţia în tunele, sub poduri, în pasajele subterane din oraşe şi în parcările subterane);
Stabilirea automată a poziţiei vehiculelor – managementul flotelor;
Aparate de taxat pe bază de GPS (oferă posibilitatea utilizări de rate diferite de calcul în funcţie de tipul drumurilor: tunele şi poduri de trecere, drumuri urbane cu taxare specială, etc.).
Pentru a beneficia de aceste facilităţi este necasară montarea unui giroscop extern şi conectarea la kilometrajul maşinii. Opţional se poate conecta un semnal pentru determinarea direcţiei de mers înainte/înapoi pentru mărirea preciziei de poziţionare.

Beneficii

Receiver GPS integrat (ieşire PVT • Position Velocity Time);
Consum redus;
Navigare de precizie pe timpul cât sateliţii nu sunt “vizibili”;
Determinarea direcţiei cu ajutorul unui semnal primit de la un giroscop;
Determinarea distanţei parcurse cu ajutorul pulsurilor primite de la kilometrajul vehiculului;
Ieşire de date standard conform cu protocoalele NMEA şi UBX;
Performanţe GPS excelente;
Acurateţe excelentă de navigare;
Timp scurt până la prima poziţionare (time-to-first-fix);
Suport pentru antenă activă.

Caracteristici
receiver GPS cu 16 canale;
8192 de pulsuri timp-frecvenţă simultane;
rată de reactualizare de 1Hz;
bazat pe tehnologia GPS ANTARISTM – ATR0600 circuit RF primar, ATR0620 circuit pentru banda de bază cu ARM7TDMI integrat, memorie FLASH de 8 Mbit integrată;
Dead Reckoning (DR) cu Filtru Kalman îmbunătăţit (EKF) – rată de calcul DR internă de 40Hz pentru acurateţe înaltă, operare combinată GPS/DR în funcţie de disponibilitatea şi calitatea semnalului GPS, calibrare completă automată, compensare cu temperatura;
Tensiune de funcţionare: 5V ± 10%;
Pin de conexiune pentru baterie de backup pentru memorie şi ceas;
– Domeniu industrial de temperaturi: -40 … 85°C;
– Dimensiuni reduse: L x l x h: 71 mm x 41 mm x 11 mm;
– Greutate: 17 grame.

www.comet.srl.ro

S-ar putea să vă placă și