Cristian are o experiență de aproape 10 ani în cadrul echipei Schneider Electric, ocupând diverse poziții de management, cea mai recentă fiind cea de Quality, Business Intelligence & Training Manager în cadrul Centrului de Suport Clienți. Acest rol a scos în valoare nu numai abilitățile sale de a dezvolta echipe de succes, cât și punerea unei baze solide în zona de Business Intelligence și conturarea unor bune practici de management al calității. Cu o expertiză tehnică variată, foarte bune abilități de relaționare cu clienții, dar și capacități dovedite de project management, Cristian este pregătit de o nouă provocare în cariera sa, canalizându-și acum abilitățile spre zona de vânzări, în care a mai activat în trecut. O valoare adaugată pe care Cristian o aduce în ceea ce privește nevoile clienților o reprezintă și cunoașterea în detaliu a gamei de produse și soluții Schneider Electric.
“Preiau acest nou rol într-o perioadă în care e nevoie mai mult ca oricând să fim aproape de clienții noștri, să le înțelegem nevoile specifice și să venim cu produse si soluții competitive, adaptate cerințelor pietei. Aș putea spune că provocarea, dar și oportunitățile de a redefini strategiile noastre, sunt pe măsură”, spune Cristian Deaconu.
Absolvent al Universității Politehnica din București – Facultatea de Inginerie, Cristian a obținut calificări suplimentare în acest domeniu, în cadrul Security Sistems ARTS România. El deține totodată certificarea de Trainer oferită de către Romanian Training Institute si certificare Lean de la IASSC.