Digi-Key Electronics îmbunătățește portalul online pentru returnări și probleme de comandă cu opțiuni extinse de tip “self-service”

by donpedro

Digi-Key Electronics, distribuitorul cu cea mai mare selecție de componente electronice din lume, disponibile din stoc pentru expediere imediată, a anunțat că a lansat un portal îmbunătățit de returnări online și probleme legate de comenzi pentru clienți. Portalul actualizat oferă un model mai ușor de utilizat, care permite clienților internaționali să-și gestioneze singuri returnările, inclusiv imprimarea etichetelor de returnare, efectuarea de corecții, trimiterea de cereri de lipsă de piese și rezolvarea problemelor legate de comenzi.

Clienții Digi-Key, atât oaspeții, cât și utilizatorii înregistrați, pot accesa noul portal îmbunătățit dedicat returnărilor, furnizând adresa de e-mail, numărul facturii și codul de identificare asociat comenzii lor. Utilizatorii vor putea apoi să descrie motivul returnării sau al problemelor legate de componente, împreună cu opțiunea de a furniza fotografii și de a imprima o etichetă de returnare.

“Această experiență de utilizare reînnoită este gândită pentru a facilita mai mult decât oricând rezolvarea returnărilor și a problemelor legate de comenzi”, a declarat Marie Sander, director de servicii pentru clienți la Digi-Key. “Posibilitatea clienților de a face returnări cu mai puține clicuri ajută la accelerarea procesului de servire a clienților, fără a pierde abordarea personalizată pe care o oferă Digi-Key, aceasta fiind doar una dintre modalitățile prin care continuăm să îmbunătățim constant activitatea de asistență pentru clienți.”

Pentru a afla mai multe, vizitați site-ul Digi-Key.

Digi-Key Electronics   |   https://www.digikey.ro

DK_Electronics

S-ar putea să vă placă și