Digi-Key a lansat recent noi caracteristici pentru myLists, platforma sa care simplifică procesul de comandă pentru ingineri, proiectanți și membrii echipelor lor. Aceste completări fac parte din angajamentul companiei de a servi mai bine clienții și de a sprijini colaborarea în industria electronică.
Noile caracteristici myLists fac procesul de comandă mai ușor ca niciodată pentru fiecare dintre părțile implicate, indiferent de stadiul în care se află un proiect. De la cumpărături, la ofertare și comandă, cea mai recentă funcție care permite partajarea cu ușurință a listelor va îmbunătăți experiența clienților.
Înainte de myLists, fiecare etapă a procesului era răspândită în diferite servicii web, ceea ce făcea ca experiența să fie greoaie și consumatoare de timp. De asemenea, apăreau dificultăți în ceea ce privește efectuarea la timp a comenzilor, situație care creștea decalajele de disponibilitate și frustrarea între colaboratori.
myLists de la Digi-Key face colaborarea mai ușoară ca niciodată
Funcția myLists recent lansată de Digi-Key eficientizează comunicarea și colaborarea între departamentele de inginerie și achiziție. Această linie vitală trebuie să fie cât mai transparentă posibil pentru a asigura că bugetele se mențin în grafic, iar graficele proiectelor sunt respectate. Noua funcție de partajare a listelor din myLists rezolvă această problemă, făcând colaborarea între departamentele de inginerie și achiziție simplă, doar din câteva clicuri.
Partajați pur și simplu myLists cu oricine
Digi-Key a adăugat noi privilegii administrative personalizabile pentru a permite utilizatorilor să poată partaja listele de materiale (BOM) cu oricine – parteneri interni sau membri ai echipei externe – prin doar câteva clicuri. Oricine are acces la link va putea vizualiza lista partajată și, dacă sunt activate permisiunile de “editare”, va putea, de asemenea, să editeze lista.
Această completare este esențială pentru creșterea inovării în industria electronică, permițând producătorilor cu orice nivel de calificare să își partajeze listele, să primească comentarii, să comande piese și să transmită lista respectivă oricărui alt membru al echipei care are nevoie de informații despre lista de materiale (BOM).
Nimănui nu-i place să fie nevoit să reintroducă informații. Durează prea mult timp, este frustrant, iar informațiile se pot pierde din cauza unei erori umane. Prin posibilitatea de a partaja listele de materiale, inginerii, proiectanții și profesioniștii în achiziții pot crea listele lor, compara cele mai bune opțiuni și le pot converti în oferte și comenzi fără pierderi de date. Astfel, colaborarea dintre ingineri și restul echipei lor este mai ușoară și mai transparentă ca niciodată, oferind tuturor cele mai actualizate informații și o perspectivă asupra felului în care evoluează proiectul.
myLists poate face mai multe decât s-a făcut până acum
Cu o suită completă de funcții care facilitează ofertele, comenzile și administrarea unei liste de materiale, myLists este mai puternic ca niciodată.
Lista completă de caracteristici pentru myList include:
- Gestionarea BOM – Împărtășiți cât de mult sau cât de puțin doriți cu membrii echipei folosind drepturile de administrare personalizabile ale myLists, doar pentru citire și editare. Fiți siguri că lista de materiale este actualizată și urmăriți disponibilitatea de la furnizori. Cu managementul reviziilor, controlul BOM și alternativele aprobate, administrarea BOM-urilor nu a fost niciodată atât de ușoară și fără erori. Reduceți cu ușurință lipsurile, micșorați termenele scadente și comunicați cu echipa dumneavoastră.
- Preț și disponibilitate – Fiecare produs are prețuri și date de disponibilitate în timp real, ceea ce face ca adăugarea, aprobarea sau ștergerea articolelor din BOM să fie la fel de simplă ca un clic sau două.
- Funcții de ofertare – Mențineți bugetul stabil în ciuda viitorului necunoscut, dar și actualizat cu funcția de ofertare a myLists, prin care puteți bloca cu ușurință prețurile pentru 30 de zile și le puteți verifica oricând în timpul procesului de achiziție.
- Control BOM – Fără a fi nevoiți să modificați cantitățile originale din lista de materiale, utilizatorii pot acum să înmulțească cantitățile din listă cu o valoare dorită. Acest lucru optimizează situația atunci când trebuie să transferați lista de materiale necesară realizării unui singur produs la producția de serie.
- Lista de preferințe – Utilizatorii pot seta și salva preferințele ca fiind implicite pentru listele viitoare, permițând actualizări automate ale cantităților sau ale selecției tipului de pachet și notificări privind reducerile de preț pentru cantități mai mari.
Prin unirea acestor capabilități într-un singur loc – myLists de la Digi-Key – se asigură că inginerii nu-și pierd listele de materiale în lucru, își pot securiza cel mai bun preț, pot obține informații de la colegii de echipă și pot gestiona mai ușor întregul proces pentru a fi siguri că totul se încadrează în termenele dorite.
De asemenea, cei care întocmesc listele pot face o copie a unei liste pentru a o adăuga la fluxul de lucru, fiind ideală pentru colaborările publice sau în cazul în care doriți să o partajați fără a oferi acces la documentul original. Dar atunci când doriți să partajați originalul, puteți păstra confidențialitatea privilegiilor de administrare, astfel încât colaboratorii să primească cele mai recente actualizări în timp real. Fără întreruperi și fără comunicări ratate. Doar cele mai exacte informații la îndemâna dumneavoastră în orice moment.
MyLists de la Digi-Key permite inginerilor, producătorilor și proiectanților din întreaga lume să se concentreze pe inovație și pe colaborarea cu echipele de aprovizionare, permițând în același timp cumpărătorilor să asigure mai rapid stocul. Digi-Key consideră, de asemenea, colaborarea ca fiind esențială pentru inovare, motiv pentru care cele mai recente caracteristici simplifică fiecare etapă a procesului de achiziție pentru a permite inginerilor să se întâlnească pentru a lucra la părțile din proces care contează cel mai mult. Prin simplificarea procesului de achiziție, fiecare parte interesată, indiferent dacă este un producător individual sau face parte dintr-o organizație mare, poate economisi resurse financiare, poate reduce timpul necesar pentru finalizarea proiectului și poate fi liniștit știind că fiecare persoană care trebuie să fie implicată are informațiile de care are nevoie, în orice etapă a procesului.
Descoperiți caracteristicile noi și îmbunătățite ale myLists și eficientizați-vă astăzi nevoile de aprovizionare: www.digikey.com/mylists.
Autori:
Wendy Baldwin
Senior digital product owner, Digi-Key Electronics
Tim Carroll
Global head of marketing and e-commerce, Digi-Key Electronics
Digi-Key Electronics | https://www.digikey.ro