Embedded Software

Cybersecurity: Tendințe 2020

În anul 2020, se previzionează peste 10 miliarde de atacuri informatice cu malware datorită creșterii exponențiale a vectorilor de atac, o consecință directă a implementării pe scară largă a noilor tehnologii digitale Intenet of Things (IoT), Cloud Computing, Machine2Machine (M2M). Amenințările informatice vor continua să crească exponențial și se vor diversifica extrem de mult: viruși, troieni, malware, ghostware, atacuri M2M, atacuri în cloud, amenințări avansate persistente, ransomware, denial-of-service (DdoS), toate aceste amenințări vizând atât persoanele fizice cât mai ales organizațiile.

Read more

Definirea câmpurilor de luptă ale viitorului

În anii din urmă, armata, serviciile de informații și agențiile guvernamentale au devenit conștiente de o nouă amenințare cu evoluție rapidă, condusă de schimbările tehnologice și luând forme pentru care ele nu sunt echipate corespunzător și nici pregătite pentru contracarare. Aceste noi tehnologii sunt pe cale să schimbe aspectul războaielor moderne.

Read more

Masă Rotundă Virtuală asupra software-ului pentru proiecte IoT

În mediile de proiectare de astăzi, conținutul software al unui proiect depășește în mod tipic în importanță aspectul hardware, adesea cu un factor de câteva ori. În spațiul de proiectare al sistemelor embedded, distincția între “conținut” și adesea cotata “dimensiune echipă” este semnificativă. În special în cazul întreprinderilor mai mici, aceste roluri diferite nu sunt luate de ingineri diferiți.
Flexibilitatea și adaptabilitatea sunt calități esențiale ale echipei de proiectare, după cum ele sunt atribute puternice ale suportului care este oferit de furnizorii de semiconductoare pe care vor rula proiectele embedded.

Read more