Proiectați separat și integrați ușor cu ajutorul unui controler ‘dual-core’
Simplificați integrarea software-ului cu un controler de semnal digital ‘dual-core’
Simplificați integrarea software-ului cu un controler de semnal digital ‘dual-core’
Serverele de date mari, precum și aplicațiile din domeniul învățării automate, inteligenței artificiale (AI), celulelor…
Lupta împotriva COVID-19 a fost dusă în spitale, case de bătrâni, laboratoare farmaceutice, dar și,…
Eficiență mai mare de 90% chiar și la sarcină mică: Cu seriile RPA100E și RPA300E,…
TriLite a prezentat Trixel® 3, cel mai mic scaner cu fascicule laser din lume, la…
Urmăriți cel mai recent videoclip demonstrativ care prezintă caracteristicile avansate ale seriei VCCM600
Subliniind încă o dată interesul tot mai mare pentru circuitele integrate pentru managementul puterii (PMIC…
În mod cert, mobilitatea devine electrică. Dar care dintre tehnologiile de baterii se va dovedi cea mai eficientă? Cum ar trebui să arate sistemele de management al bateriei? Cum rămâne cu reciclarea sau cu o a doua viață pentru baterii? Și cum vor fi influențate modelele de afaceri ale operatorilor de pe piață în urma deciziilor privind aceste aspecte? Foile de parcurs ale producătorilor de echipamente originale sunt, în mare parte, finalizate. Mulți doresc să definitiveze trecerea la electromobilitate între 2025 și 2030, cel puțin în Europa. Pe lângă motorul electric propriu-zis, bateria și sistemul de management al bateriei (BMS) sunt componentele esențiale.